Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Życzenia świąteczne

 Z okazji nadchodzących świąt Wielkanocnych składam wszystkim życzenia zdrowych :) radosnych świąt :) oraz mokrego dyngusa :)  życzy autorka bloga

Gorąca czekolada z likierem migdałowym

Często zdarza mi się mocno zmarznąć. Dlatego sięgam po rozgrzewającą gorącą czekoladę. Ostatnim czasie po wizycie w pewnej znanej kawiarni postanowiłam urozmaicić nieco nudną klasyczną czekoladę na gorąco. Dodając do niej likier migdałowy i migdały w płatkach uzyskałam niesamowity. Zapach i smak migdałów unosił się po całym domu. Pijąc gorącą czekoladę z likierem migdałowym mogłam przypomnieć sobie moje szczęśliwe chwile słuchając przy tym jednocześnie ulubionej muzyki. Kochani czy wy też lubicie delektować się ulubionym napojem słuchając ulubionej muzyki?
Składniki:
300 ml mleka
100 g czekolady gorzkiej
50 g miodu(2 łyżki)
30 ml likieru migdałowego
30 g migdałów w płatkach
Mleko zagotowuje z miodem. Do gotującego mleka dodaje czekoladę połamaną na kawałki. Gotuję do momentu rozpuszczenia. Gorącą czekoladę przelewam do kubków, dodaje likier migdałowy. Mieszam. Posypuje płatkami migdałowymi.
gorąca czekolada, czekolada, likier migdałowy
Smacznego!

Komentarze

Popularne posty

Drukuj