Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Wiśniowy miodownik

 Moja dzisiejsza propozycja to wyjątkowy przepis na ponadczasowe ciasto jakim jest miodownik. Miodownik to wypiek, który pojawia się na polskich stołach od wielu lat. Moja dzisiejsza propozycja to wersja z wiśniami. Wiśnie na tle słodkiego kremu budyniowego i miodowego ciasta nadają nieco kwaskowy smak wypiekowi. Moim zdaniem jest to doskonałe ciasto na święta lub spotkania rodzinne. Polecam ! Składniki: ciasto miodowe 400 g mąki pszennej 200 g masła 200 g cukru pudru 50 g miodu 15 g proszku do pieczenia 1 jajko krem budyniowy 750 ml mleka 200 g masła 150 g cukru 120 g budyniu waniliowego 30 g cukru waniliowego 30 g mąki ziemniaczanej 3 żółtka dodatkowo 200 g dżemu wiśniowego Ciasto miodowe : Z podanych składników zagniatamy ciasto. Ciasto dzielimy na 4 części. Każdą oddzielnie pieczemy w 180 stopniach przez 7 minut w prostokątnej formie. Płaty ciasta studzimy. Krem budyniowy : 500 ml mleka zagotowujemy z cukrem. W pozostałym mleku rozpuszczamy budynie, mąki i żółtka. Dodajemy mieszank

Ciasteczka owsiane z czekoladą - Recenzja(artykuł sponsorowany)

 Czy może istnieją zdrowe produkty w sklepie bez zagęstników? Czy można znaleźć zdrowe ciastka bez chemii i zagęstników ? Czy szukaliście kiedyś zdrowych słodyczy w sklepie i niestety nieudało się wam? Czy poszukujecie zdrowych słodyczy ponieważ macie alergie itp. ? Jeśli na większość tych pytań odpowiadasz twierdząco to mam dla ciebie pewną propozycję, którą znajdziesz poniżej.

Od lat szukałam dobrych i sprawdzonych ciastek owsianych. W tradycyjnym sklepie trudno jednak znaleźć dobrej jakości produkt bez dodatku zagęstników. Do tej pory jednak próbowałam przygotowywać samodzielnie domowe ciastka owsiane. Oczywiście, wychodziły smaczne i zdrowe. Nie zawsze jednak mam czas, aby je przygotowywać. Ku mojemu zdziwieniu ostatnio natrafiłam na Ciasta Owsiane z czekolada marki Schronisko Smaków. Nie byłam do nich jednak w pełni przekonana. Postanowiłam trochę pogrzebać w internecie. W internecie znajdziemy opis tych ciasteczek: " Skład jest bardzo prosty: mąka owsiana z płatków pełnoziarnistych, kakao, płatki owsiane, syrop ryżowy, cukier, tłuszcz kokosowy i mleko w proszku.  " Trochę na początku w to nie wierzyłam, prosty skład, żadnej chemii. Pomyślałam nie możliwe. A jednak, jak się okazało była to prawda.



Ciasta owsiane z czekoladą marki Schronisko Smaków to jedne z najlepszych ciastek jakie jadłam. Jako główne zalety wymienię tu:

1. Unikatowy prosty skład. Na etykiecie znajdziemy tylko 7 składników (!) między innymi kakao, mąka owsiana, mleko w proszku. Tak, dobrze widzicie nie ma syropu glukozo - fruktozowego. Jest to duży plus.

2. Niezwykła konsystencja. Są to ciasta miękkie, ale zarazem kruche. Co ważne nie rozpadają się podczas jedzenia. Przez co zachowują długo świeżość. Nawet do 7 dni po otwarciu. Moim zdaniem jest to strzał w dziesiątkę. 

3. Klasyczny kształt. Ciasteczka owsiane z czekoladą marki Schronisko Smaków maja klasyczny okrągły skład i są elegancko zapakowane. Takie ciasteczka mogą stanowić doskonały prezent na Mikołajki czy imieniny.

4. Przystępna cena. Cena za tak zdrowe ciasteczka zaczyna się od około 12 zł. Oczywiście, ktoś może powiedzieć, że to dużo. Moim zdaniem nie. Choć za taki skład, jaki wam przedstawiłam to na prawdę nie drogo.



Zastanawiacie się pewnie, gdzie znalazłam te Ciasteczka Owsiane z Czekoladą. Jak już wcześniej wspomniałam w Schronisku Smaków. Jest to niezwykły sklep internetowy w którym znajdziecie niezwykłe zestawy prezentowe pełne niesamowitych produktów regionalnych takich, jak na przykład Zestaw serków górskich na prezent czy Zestaw Słodkości dla przyjaciół. Każdy z zestawów dedykowany jest innej osobie. Daje to ogromna możliwość doboru takiego prezentu, aby obdarowany był szczęśliwy. Oprócz wspomnianych prezentów w sklepie Schronisko Smaków znajdziecie niezwykłe regionalne produkty, takie jak miody, syropy, mąki. Jeśli szukacie wysoko specjalistycznych win, kiszonek, maseł, serów lub ryb to dobrze trafiliście. Ten sklep internetowy to niezwykły punkt w naszym internecie w tych niesamowitych czasach. Więcej informacji znajdziecie TU.

Wracając do Ciasteczek Owsianych z Czekoladą. Są to niezwykle smaczne i pyszne słodkości, które w dosyć dobrym stanie można przechować w kuchni. Stanowią również doskonałą formę prezentu dla najbliższych. Na pewno jeszcze po nie sięgne. Polecam !





Komentarze

Popularne posty

Drukuj