Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Życzenia świąteczne

 Z okazji nadchodzących świąt Wielkanocnych składam wszystkim życzenia zdrowych :) radosnych świąt :) oraz mokrego dyngusa :)  życzy autorka bloga

Pigwa z cynamonem i imbirem - Recenzja(artykuł sponsorowany)

 Uwielbiasz domowe przetwory ? Lubisz połączenia niespotykanych smaków ? Lubisz smak przypraw korzennych ? Mam coś dla ciebie.

Domowe przetwory kojarzą nam się większości z zajęciem czasochłonnym. Słusznie, nie zawsze znajdujemy jednak czas, aby je przygotować. Oczywiście możemy kupić jeszcze w sklepie. Nie jestem jednak zwolenniczka takiego rozwiązania. Do czasu. 



Pewnego dnia potrzebowałam konfitury z pigwy. Jednak w żadnym sklepie nie mogłam jej znaleźć. Zaczęłam poszukiwania w sieci. Trochę mi to zajęło, a jednak się udało. Konfitura  z pigwy z cynamonem i imbirem to czego szukałam. Koszty przesyłki nie okazały się takie wielkie jak sądziłam. Przedstawię wam kilka zalet pigwy z cynamonem i imbirem:

1. Niezwykły smak. Niesamowite połączenie pigwy i korzennych przypraw. Doskonały produkt na święta.

2. Uniwersalne smaki. Ponad czasowa kompozycja, która doskonale sprawdzi się w wielu deserach i ciastach.

3. Naturalne składniki. W składzie znajdziemy tak na prawdę tylko: pigwę, cynamon, imbir, cukier trzcinowy i sok z cytryny.

4. Łatwość przechowywania. Produkt zapakowany jest w słoiku, przez co nie przechodzi innymi smakami.



Zastanawiacie się pewnie, gdzie znalazłam taki produkt ? Otóż, znalazłam go w Schronisku Smaków. Jest to nowy sklep internetowy. Znajdziecie w nim szeroki wachlarz produktów. Dostawa produktów odbywa się dosyć szybko. Więcej szczegółów znajdziecie TU.

Wracając jednak do pigwy z cynamonem i imbirem. Moim zdaniem jest to doskonały produkt, którego brakowało na rynku. Jest przy tym niezwykle smaczny i uniwersalny. Polecam !



Komentarze

Popularne posty

Drukuj